Oslo.

faan va jag suger på att uppdatera! får skylla på att jag inte har något liv.. men hur som helst, för tillfället sitter jag på bussen till oslo. ska dit o gå på jobbintervju imorgon o sen hem måndag kväll. sjuuuukt nervös, kommer spy, svimma o bajsa på mig på samma gång innan jag är på väg hem igen. ne men hur det än går så är det en bra erfarenhet!
.
annars så hängde jag med släkten igår. trevligt trevligt. åt alldeles för mycket mat som vanligt och disskuterade facebooks inverkan på männskligheten, mycket intressant.
annars har jag inte gjort så mkt de senaste dagarna. sökt jobb i oslo o försökt bli helt frisk från min förkylning, går väl sådär.
PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback