Swebus 6813

sitter på bussen till oslo. börjar nästan bli en traditon att åka dit på söndagar/måndagar. har haft samma plats varje gång. fast skulle iofs vilja sitta lite längre fram men min vidskepliga sida tillåter inte det.. jag är nog den enda på hela bussen som använder bältet dessutom.
.
ser framemot att tillbringa en dag i oslo imorgon med att göra ingenting på typ hela dagen - not. o dessutom inte göra av med så mycket pengar - omöjligt. hoppas iaf att jag kan sova nästan hela bussresorna. känns typ som jag är tillbaka i asien nu när jag åker buss hela tiden. fast föredrar faktiskt VIP-bussarna i thailand framför swebus.
.
annars är jag o simon mycket nöjda med att loreen vann igår. håll tummarna för mig imorgon kl 13!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback