080808

stockholms dagen. känns lite kul :) ska till stureplan ikväll, hoppas det blir riktigt najs! ska skaka lite på rumpan åt filippa också så ska nog inte lida någon nöd på mig iaf o om det skulle göra det trots allt så kan jag ju alltid glädja mig åt John som troligtvis kmr skäma ut sig o vara helt okej kul att titta på xD haha
jag måste dansa massa ikväll har jag kommit fram till nu för jag har ätit så sjukt mkt onyttigt de här dagarna så måste bränna lite kalorier helt enkelt..

sitter ensam hemma hos robin nu helt ensam.... försökte sova men kunde mest tänka på alla rånare o mördare som skulle komma o mörda mig medans jag sov... så nu sitter jag här o har ont i magen, misstänker mensvärk o det suger.. robin kmr iaf hem ganska snart o har med mathilda o ev en kompis till henne så då kan de rädda mig om jag skulle ligga fastbunden o halvt död liksom.. fast frågan är bara hur de ska komma in eftersom jag har robins nycklar o dörren är låst :S aja det är ett senare problem..

o min morfar ligger på st görans sjukhus :S lite läskigt.. ska nog hälsa på honom imorgon.. vet int riktigt hur dålig han är men han hade typ fått problem med ett knä så förhoppningsvis var det inget jätteallvarligt..

ne nu vill jag inte ha ont i magen längre!!! hoppas det går över till ikväll. nu ska jag iaf sminka mig lite o bestämma vad jag ska ha på mig vad som är varmt men samtidigt inte jättepåklätt..
pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback