Ligger i sängen

ligger i sängen o tänkte inviga bloggfunktionen på min nya dator :) känns riktigt bra faktiskt fast det går inte så fort att skriva nu när jag ligger ner i typ vilar händerna på tangentbordet... ne men robin har fixat min dator nu så den är världsbäst :D <33 bara lite små saker kvar som typ photoshop o sånt.


träffade sofia o karin lund igår var riktigt trevligt så nu ska jag ta med roin till kungstornet en fredag kväll så han kan sitta där o titta på alla coola bilar thihi :) vi såg minst två vita hummrar, minst en porche o massa andra snygga sportbilar som lät hur högt som helst, med andra ord min älskade pojkes himmelrike <3

ska bli kul o gå ut ikväll också :) lider med siri som bara kan vara med på förfesten :'(

pussipuss







Kommentarer
Postat av: Robin :)

buwsflicka skriva inlägg när ja inte ser och märkeer!!

2008-08-23 @ 16:56:28
URL: http://yiee.blogg.se/
Postat av: Elise

min nya blogg!

2008-08-24 @ 21:25:05
URL: http://eliisel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback