Tisdag

jaha sitter hemma hos robin sj. eller fredrik (broder född 96) är här men robin är o simmar.. o innan fredrik kom var jag helt ensam! panik panik lite små läskigt gillar inte o vara hemma ensam i ngn annans hus :S

borde eg plugga men kände för att skriva en trudelut var ju ett tag sen sist.. stundentskiva igår o i lördags :D o chaplins bar i fredags måste säga att jag startat mitt 18 åriga liv lite "bättre" än somliga andra, nämner inga namn :P var iaf riktigt kul igår o jag kände mig så jävla cool, snygg m.m. haha jag får helt enkelt ta o gå på maskerad lite oftare :)


stort tack till filling för all hjälp :) lovar att locka ditt hår ngn gång ;)

var ju lite roligt i lördags också. haha örfilade alm shit hårt *stolt* xD haha han förtjänade det för alla ggr han har plågat mig (kittlat m.m.) han fick nästan tårar i ögonen tom! o tjejen som satt o flörtade med robin xD herre gud hon kan inte haft mkt innan för panbenet om hon inte fattade att jag o robin var ihop lr om hon inte trodde att vi märkte aja alla är inte så diskreta som jag hrmpf.... var lite kul när en kille gjorde sönder ett såndär stacket de har utanför klubbar med rep. aja ingen kommer ändå fatta men det var kul :) han var en sån där typ som jag föll för förut.. piercingar o det köret helt enkelt, fast nu har jag min robin <33

i söndags var jag o robin hemma hos robins kusin på typ släktträff för fredrik o kusinen hade fullt år.. vi åt grönsakssoppa som såg ut som typ spya men var riktigt god ifall ngn undrar.. sen fick fredrik en waveboard han var sjukt söt när han såg packetet höll typ på att börja gråta av glädje :) o jag o robin fick värsta suget att flytta hemifrån när vi var i lägenheten, fett najs det skulle vara :)

i fredags var ju en historia för sig också thihi :) lite halv pinigt i början men större smile än det i mitt ansikte får man nog leta efter xD haha o efter att towe hade åkt hem satt jag o robin kvar ett tag o pratade. o måste erkänna att jag är sjukt stolt över min annars väldigt stelbenta pojkvän som trots mkt om o men dansade med mig i lördags o sj tog initiativet igår :D det kallar jag framsteg :D

image122
från igår, vi är bakom "kaninen"

ne nu borde jag nog plugga igen. just det skulle skriva en trudelut om karin gren också.. hrmm jag struntar nog i det o sammanfattar allt i en bild istället :) detta är vad jag kallar galen blick xD



pussipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym beundrare som bor väldigt långt borta. På andra sidan jorden skulle man nog kunna säga!

Fett snygg du var!

2008-05-14 @ 00:51:34
Postat av: Elise

kör ni YMCA eller?

2008-05-14 @ 01:25:23
URL: http://www.eliseparadis.blogg.se
Postat av: Fanny

Anonym beundrare som bor väldigt långt borta. På andra sidan jorden skulle man nog kunna säga!:
Tack tack ;)

Elise:
mhm :)

2008-05-14 @ 18:49:47
URL: http://tjoohooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback