"Vill du gå ut med mig?"

Dagens absoluta höjpunkt var iaf i matsalen. stackars kille! stackars tjej! hans försök till att bjuda ut henne gav iaf mig ett glatt skratt :) o jag var iaf inte ensam om att tycka det var roligt.. hoppas bara inte han hörde att vi började skratta.. det var ju iaf stört modigt av honom tkr jag. fast kanske lite klantigt o fråga henne om det i matsalen.. 

pluggandet på statsbiblioteket gick faktiskt ganska o efter lite amigo var hjärncellerna på topp :D inte mkt kvar nu på vårat überkomplicerade matteprojekt.. 

    

"ta bort händerna från min mus så jag kan ta en cool bild!" så koncentrerade var vi liksom 
  

med det säger jag Pussipuss :)

Kommentarer
Postat av: siri

nämen nu är det dags för en update fanny!

2008-11-12 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback