Den 20 Augusti

Nu ska jag iväg alldeles strax o träffa sofia :) trevligttrevligt. vi tänkte först ta en promenad men min häl har fortf inte blivit bättre så vill gå så lite som möjligt..
imorgon kmr min särbo hem också! har så stört mkt o prata med honom om :) thihi <3 o är supernyfiken på att höra hur han har haft det.
annars är det dock ganska skönt när han är borta, för jag har det MYCKET lugnare nu.. bara jag o mina planer som gäller liksom o behöver inte tänka på ngn annan.. jag känner mig mkt harmoniskare.. svårt o förklara exakt hur det känns för samtidigt så saknar jag ju robin massor men samtidigt är det skönt att han är borta..
aja :) nu ska jag röra på mig
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Robin

Jädra skitunge! <33

2009-08-22 @ 11:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback