Uppdatering.

Kände att det är dags att uppdatera lite.. var ett tag sen sist nu. men men sånt händer ibland när man har annat för sig :) sen sist har jag iaf kommit fram till

- att jag gillar snälla busschafförer

- att lax är sviiiiindyrt
- att jag är stört duktig som tränar så mkt
- att jag kan göra typ 15 armhävningar på knä!!!!! *stolt*
- att väte+syrgas ballonger smäller sjuuukt högt
- att jag vill åka till sydafrika efter studenten
- att jag borde plugga nu...
- att jag måste skaffa ett jobb

bland annat.. för övrigt känner jag mig ganska tom (lite jobbig känsla men jag har varit med om värre ;))
nu ska jag iaf skärpa mig inte så här långt till nästa inlägg - lovar!

Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback