Thihihi :D

min pojkvän är ju bara för bra! om jag inte vore ihop med honom för att jag älskade honom skulle jag nästan vara det iaf xD
gissa nämligen va som händer på måndag?!
joo filmen Brüno har galapremiär!
o gissa vilka som kmr vara där?!?!?!?!

joo JAG o ROBIN!! :D:D:D iof vet jag typ ingenting om filmen men ändå sj grejen liksom! o sen får vi gå på efterfesten i brunogallerian! hur cool får man bli liksom?!

så nu är bara den stora frågan va jag ska ha på mig.. men blir troligtvis min klänning som jag hade på balen i 9an. kmr ju vara massa "kändisar" där så då måste man ju vara extra snygg ;)

allt detta får vi för robin har världens bästa jobb, där jag kanske ska få börja!
vi fick ju även gå o se transformers 2 gratis på premiärdagen på typ bästa platserna i salongen!

nu ska jag dock lägga mig ute o sola lite innan jag ska ta itu med mitt rum som jag borde städad för lääänge sen
Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback