Städar

håller på o städar hos mamma men tog en liten paus nu.. har eg hur mkt att fixa som helst innan robin slutar jobbet kl halv sju eftersom vi firar 17 månader idag ska jag bjuda honom på middag thihi :) andra halvan av studentpresenten nämligen..

igår var det mormors begravning.. så fint o sorgligt. begraviningen ägde rum exakt ett halvår efter morfars begravning. otroligt att det har gått så fort mellan dem. jag kan inte tänka mig att det är någon slump..

o imorgon är det vinmys i någon park som gäller, hoppas bara vädret blir bättre annars får vi väl hitta på ngt annat.. huvudsaken är ju att vi ses! vill aldrig förlora kontakten med mina kära gamla klasskompisar!

vilket meningtslöst inlägg detta blev...
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Robin

jodu så snabbt gick inte städningen ^^ du borde lära dig att städa lite effektivare :P

2009-06-13 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback