"Tycker du jag är ful?"

sa en man till mig idag i alvik när jag stod o vänta på tolvan för att åka till skolan.. lite roligt sagt o jag svarade glatt "nej det tycker jag inte" tänk va lätt det kan vara att göra någon glad :D

är iaf hemma hos robin nu o han är superduktigt o är ute o springer medans jag sitter här o latar mig thihi :) fast har faktiskt pluggat lite! o det är ju inte jag som vill bli fallskärmsjägare liksom.. har iaf nästan lovat att vi ska spela WC3 ikväll så han är helt överlycklig thihi :D

dagens pluspoäng går iaf till Erik "Heimer" som var helt stört snäll som tog med sig maränger o bakelse till mig :) vilken annan människa skulle vara så snäll liksom?!

har även fått mina skor omklackade.. jag sliter ju skor 100 ggr värre än strumpor men första klacken brukar faktiskt vara dålig kvalité..

Pussipusss

Kommentarer
Postat av: Elise

Men var du ärlig då? :p Var han ful? :P

2009-03-09 @ 20:25:28
URL: http://eliseparadis.blogg.se/
Postat av: Fanny

hahah njaa.. för det första var han gammal! men han var ju inte ful men inte råsnygg heller.. typ som de flesta i hans ålder ser ut, 30+

2009-03-10 @ 22:11:12
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback