31 maj 2009

söndag idag.. fast känns som det är helg mest hela tiden nu eftersom vi ändå inte går i skolan :)
det ända som kan få mig på dåligt humör nu är om det är dåligt väder på onsdag.. men än är hoppet inte ute o det verkar ju iaf som att det inte kommer regna :D
kolla liksom hur fint det var i fredags när vi spela brännboll, det är ALLTID fint väder då!


o det fina vädret höll i sig till kvällen :) så himla sugen på att sitta o mysa i ngn park sådär hela sommaren. o låsas vara jättesoftisikerad o ha picknick. så mysigt! känner på mig att den här sommaren kmr bli alldeles alldeles underbar
(spec om jag får ett jobb men det är inte hela världen säger vi..)

nu ska jag städa mitt rum som jag sagt att jag ska göra hur lääänge som helst.. men det finns ju så mkt annat roligare att göra! typ måla tånaglarna, sola, sitta här o nörda mig, listan kan göras oändlig.
Men NU ska jag ta mig i kragen o bli klar!
Krasseblomma
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Tove

WOOOW. Är det där vår blomma? Imponerande! Hur kan vi inte få MVG? Dom är ju sjuuuuukt snygga.

2009-05-31 @ 20:06:47
Postat av: siri

sötaste bilden på sötaste flickorna :) <3

2009-05-31 @ 22:38:46
Postat av: Fanny

Tove - japp från första planteringen :) jag fattar inte det heller dåligtdåligt.. men men vi är bäst ändå :D



Siri - thihi tacktack :) fast då borde du vart med också (a) <3

2009-06-01 @ 22:47:47
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback