Eurovision song contest




sitter o tittar på eurovision song contest o har ont i huvudet.. kunde vart bättre kunde vart sämre :P

fast måste säga att jag tkr väldigt mkt är dåligt.. typ som nu moldova, moldavien kanske det heter på svenska iof :)


sen har jag robin-abstinens, har bara fått 2 sms av honom på HELA dagen, fast nu ringde han :D jag blir ju asnervös när han är där uppe! tänk om han inte sköter sig! han måste ju göra ett bra första intryck! hela hans framtid hänger ju på det här! haha kanske inte men nästan!


ne nu vill jag bli frisk! hade verkligen velat gå ut ikväll också så segt!


O herre gud tysklands bidrag!!!! vadå lite väl porrigt kanske!?!?!!! nee usch tänk på alla småbarn som tittar!!!















Pussipuss

Kommentarer
Postat av: steff ♥ Rösta på finaste headern!

Bra!

Va ska du hitta på idag ??

kram♥

2009-05-17 @ 10:39:04
URL: http://hotlikeyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback