Lättare att duscha med längre snopp...

 foto: scanpix
idag på nyheterna pratade de om penisförstoring.. läskigt tkr jag..

men iaf äntligen klar med bilden blev inte perfekt men den duger :) o muntliga nationella i svenska är avklarat :) najs najs fågelbajs som jag brukar säga. nu är det bara fysiken, biologi breddning, matte o lite svenska kvar :D

har firat min födelsedag hos mamma idag också fick pengar o lite bra o ha grejjer typ mascara o strumpor :) sen åt vi vääärldens godaste äppelpaj till efterrätt :)

nu ska jag fortsätta med fysiken! o gå o lägga mig så jag är lite piggare imorgon. måste prata allvar med min särbo också.. o det kan ju ta ett tag ;)
Pussipuss o sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback