Lite äldre, lite klokare

så då var man helt plötsligt 19. inte jättestor skillnad, ska dessutom firas nästa vecka så har inte märkts av så mycket alls..
o min mormor dog natten till onsdagen så blev en ganska deppig födelsedag på det hela taget. fast jag o älsklingen fikade på eftermiddagen o det var mys :) o sen var det ju skiva på kvällen, brottar karins skiva vill man ju inte missa liksom :)

är hemma hos min särbo nu mysmysmys o vi ska äta kräm snart, var så himla sugen på det idag så när robin var iväg o handlade köpte han det också :)

har köpt röd klänning idag också :) fast den måste fixas till lite sen kommer jag vara stört redo för skivan på lördag :D

Pussipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback