18 November 2009

Hej hopp mina kära vänner!
idag har jag varit ledig!! så hiiiimla skönt!
har varit i stan med mamma typ hela dagen o köpt ett par stövlar för 1800.
känner mig så förbaskat rik!!!! ;D mjjaaouuuu!
jag älskar o tjäna pengar thihi!
o så har jag hittat mina dröm partyskor på zara, christmas edition typ, så jäkla snygga!!
för bara 1150 värsta kapet ju ;)
sen åt jag o mamma lunch på berns bistro / bistro berns :P
världens godaste chevresallad! så gott o så dyrt men jag o mamma har ju typ aldrig en dag i stan tsm så vi tyckte att vi hade rätt att lyxa till det lite :)

sen träffade jag towe i v-by ikväll o kollade på idolerna med mamma o simon också :) hoppas bara inte vi kom med på tv fett pinsamt liksom!
folk kan ju tro att jag är värsta idol-nörden liksom!!!!
haha men iaf asdåligt att inte erik sjöng :(
sen gick jag o towe till din sko o jag köpte de skorna som jag la upp här för en vecka sen typ :D så snygga!!
så party party vill bara ut o inviga dem nu nu nu!
även om jag vet att det är förenat med enorm smärta..
stackars mina fötter liksom...
var iaf stört mys o träffa towe också!! satt o prata jättelänge hos mig sen om hultsfred o annat spännande typ "inte kul, inte kul" :D kändes som år o dar sen vi pratade sist!!

tack tack tack till min älskade särbo också du är så himla duktig!! tack tack tack för att du fixar min blogg o så när jag bara tror att du sitter o spelar data thihi :) ne men tack så hemskt mkt!! du är bäst shitski <3<3<3<3<3

God natt
Pussipusss

Kommentarer
Postat av: Elise

Fanny, jag har kommit fram till en sak. Jag har tänkt på det länge och väl. Du skulle bara veta hur mågna gångar jag har vridit och vänt på det, men jag kommer alltid fram till samma slutsats. Jag kan inte vara vän med dig längre! Jag gör slut! Jag klarar inte av pressen helt enkelt, jag känner att jag mår psykiskt dåligt var gång jag träffar dig.



Det blonda håret, de perfekta kinderna, den proportiooneliga kroppen. Du är helt enkelt FÖR snygg för mig. Vi kan därför inte vara kompisar mer utan msåte gå skillda vägar efter som du ligger på en hela annan snygg nivå än de flesta andra på den här jorden.



Jag är rädd att du inte kommer ha några vänner kvar snart efter som jag nu kommer starta en trend där alla gör slut med dig Fanny. Sedan kommer du stå där, ensam, men ack, snyggaste i världen. Du måste göra dig själv fulare om du ska kunna behålla dina kompisar. Och ett råd från en ex-kompis till en annan. Skippa alla dessa modellbilder, det hjälper in din pul image om man säger så.



Bli fulare för god sake!



(Okej, jag skojar väl då, men jag tror att du förstår mitt message: Du är ju fan så jävla snygg hela tiden!) <3 <3 <3 <3 <3

2009-11-20 @ 01:06:48
Postat av: Robin

Hej sötsöt! äntligen ett långt fint inlägg! :D längtat massor efter de.



Haha elis vilken kommentar :P Men det stämmer hon e faktiskt sjukt snygg :D <333

2009-11-20 @ 19:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback