3 November 2009

mii mii nu ska jag s***, den som gissar rätt först får en länkning. känn på den liksom!
hahahaha nee då jag ska inte leka proffsbloggare haha :D
men man får lite konstig humor när man är trött..
haha o idag på chokladen så gick jag på toaletten!!!!!!
OMG inte ofta det händer!!
nee men seriöst nu då så satte jag upp "STRAX ÅTER" skylten på dörren o låste in till butiken.
sen kissar jag o sen går jag o låser upp dörren.
o sen ngr timmar senare efter förhållandevis lite kunder kändes det som, blir jag askissnödig igen!!!
OMG fanny behöver kissa minst två ggr per dygn!!!!
men iaf o då hittar jag inte "STRAX ÅTER" skylten. jag håller seriöst på att få panik o funderade på om jag skulle kissa ner i diskmaskinen istället...
men så till slut tar jag mig samman o inser att skylten sitter kver på dörren sen föra gången jag gick på toa...
PINSAMT VÄRRE!!! skämdes så mkt att jag nästan glömde bort att jag var kissnödig!
men bara nästan..

så ett inslag från min otroligt händelserika dag!
ne men jag har faktiskt pakat massa polkaspån också o det mina kära vänner det kallar jag spännande arbetsuppg!!
ne men seriöst jag älskar mitt jobb på chokladen!! men just nu är jag bara väldigt trött o har ont i fötterna! därav den agresiva bilden ;)

Pussipusss

Kommentarer
Postat av: Robin

sötsötsöt säger jag bara :D mimimi :P galet inlägg :P älskar dig <333 blir ju nästan rädd för dig :D men bara nästan sötis :) <33

2009-11-03 @ 22:21:24
Postat av: Anonym

älskli inte glömma bort och uppdatera :D mi mi älskar dig mest söt <33

2009-11-04 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback