5 November 2009

Hahaha va då rolig kommentar

från vem då liksom?!
men det är ju trevligt att herr jocke läser min blogg :)

men iaf. idag är jag LEDIG!! fatta underbart stört skönt!!
o ändå sov jag bara till typ 8 men men..
var iaf supermys hemma hos towe igår, synd bara att jag var helt stört trött!

sen så tänkte jag skriva lite kryptiskt nu men vet inte om jag pallar det.. blir bara så ledsen o trött av att tänka på det.

det snöar ute. simon är hemma o är "förkyld".
han är så söt min lillebror <3

jag skulle behöva shoppa massor också men pallar inte göra det idag.. så jobbigt o göra av med alla mina pengar.. vet liksom inte vart jag ska göra av dem!
haha nee nu börjar detta inlägg också spåra ur.. menade mer orkar inte gå runt o bli deppig eftersom jag aldrig hittar ngr snygga skor.. förutom partypartyskor..

nee nu ska jag klä på mig.. kan ju inte träffa towe alldeles naken liksom!! dessutom skulle det bli väldigt kallt..
Pussipusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback