Lycka.

guud va jag har det bra här.
blir så himla glad av mamma o simon.
mår så bra just nu.

varit ute o sprungit. simon är ju så galet duktig. han bara springer o springer o jag får kämpa för kung o fosterland för att hänga med.
varit inne i byn. hittade ett par shorts på vero moda. va är det med mig o shorts eg?! men de var så fina o jag behöver ett par svarta shorts...
läste ut towes bok idag o grät som ett litet barn.
simon o mamma gömde två muggar under min kudde igår. haha sen skrattade de som galningar när jag inte märkte ngt...
så idag tyckte simon att vi skulle lägga lite ost på mammas kudde o se om hon märkte ngt.
hahaha fast nu har de lagt riskakor under min kudde istället.
simon som skrattar o värmer hela mitt hjärta.

vill kunna skriva ner allting som gör mig så himla lycklig. men det ser inte lika bra ut på papper som i verkligheten. o hemma väntar allt det jobbiga som jag så gärna glömmer...

"Vi vet ingenting om livet och forstätter låtsas att vår illusion är sann
för sanningen svider alldeles för mycket för att sägas högt. Därför viskar vi"
som min favoritbloggerska uttryckte det..
PUSS

Kommentarer
Postat av: T

Like

2011-07-27 @ 23:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback