Thailand, Ghana eller Senegal?

det är frågan..
eller eg inte alls. för om jag bara hade 3 länder kvar att välja på skulle jag va jäkligt nöjd..
men nej nej, har typ 100 länder att välja på som jag vill åka till.
kan inte alls bestämma mig.
ena sekunden vill jag verkligen åka till afrika,
nästa thailand
o i den tredje fiji..
helt sjuuuukt svårt val.


idag har iaf jag o mamma varit o ätit på berns bistro.
deras chevresallad är ju godast i världen!
annars har det inte hänt så mycket spännande idag.

jag o josefin kom aldrig ut i tisdags.
fastnade hemma hos pappa med två flaskor vin, hur mys som helst!
somnade vid halv tre efter att ha pratat om det mesta mellan himmel o jord.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback