Den 11 Juni 2011

bakis bakis bakis.
inget superovanligt iofs men det gör det inte mindre jobbigt för det.
är dessutom galet trött, ska gå o lägga mig alldeles strax.

mys i rållis stod på schemat igår kväll.
dissade två killar som ville att jag skulle ta deras nr.
haha stackarna, men jag är ju iaf ärlig!
stod o skratta i toalettkön åt de som vågade gå på "diarretoan"
en tjej kissade i papperskorgen eftersom det var stopp på själva toaletten - fräscht!
satt o tittade på de lite för gamla killarna o deras tapra försök att ragga upp tjejgänget bredvid.
en riktigt spännande kväll med andra ord!

var världens snyggaste kille annars som var inne på donken igår när jag jobba. taskigt att gå in i bar överkropp! alla tjejer i kassalinjen stod bara o dregla o vi kunde knappt jobba ordentligt. jag undrar bara om han var medveten om att alla stod o stirra på honom...

inget ont om min mamma, men hon var sämst på att ta hoppbilder haha!
o ser ni ngn dubbelhaka är det definitivt bara inbildning!!!
nee nu ska jag ägna mig åt ngt seriöst.
typ måla naglarna lr gå o köpa glass. hårt liv jag har!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback