Den 23 Juni 2011

heej!
jobbat idag 11-20.
var så galet otaggad innan att jag höll på att spy.
men sen gick det riktigt snabbt o smärtfritt trots allt :)
regn är det bästa jag vet på jobbet!

tror dock en manlig kund märkte när jag spanade in en annan manlig kunds rumpa... lite småpinsamt haha.

imorgon ska jag o mamma ut o springa igen.
har fortf tränningsvärk sen i tisdags men bara att bita ihop.
börjar få lite panik inför halvmarathon.
hur faaaan ska jag klara det?!
men som sagt det är bara att bita ihop!


sen blir det midsommarfirande :D wiiiiee!
som en gammal kompis uttryckte det "på valborg super man o på midsommar så knullar man"
inte för att jag har ngr planer på det i år men hoppa över staket, plocka blommor, dricka snaps, grilla, äta jordgubbar o dricka bubbel o vodka hade jag iaf planerat :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback