Min nya kärlek.


kanske inte världens bästa bild men jag blir typ galen på mamma så fort jag ber henne ta en bild hon vill typ ta underifrån för hon har läst att det blir fett bra..
kanske inte världens snyggaste trosor heller men själva poängen är att klänningen är helt underbar! den riktigt lyser!

annars då.
haft en asmysig dag i stan med filippa :)
kollat på alldeles för mycket snygga kläder, jag vill va rik!!!!!
ätit supergod sushi o pratat om allt möjligt smått o gott :)
nu blir det jobb.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Filippa

FRÄSCH BRUD! :D Precis sådär fast med brunt skärp så det inte blir så skarpt! DREGGELLLL!!! Hahaha <3

2011-06-15 @ 22:56:20
URL: http://cleancut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback