Zebra.

Heeej igen! söndag idag. bakisdagen.
fast trot eller ej har jag faktiskt inte varit så bakis!
kan bero på att jag inte somnade först 6.30 så hade redan mått illa m.m.
var iaf askul ute igår!
dansade tills fötterna värkte
lärde mig spela black jack
o bara hade det allmänt najs!

imorgon blir det personalfest..
känner att det blir lite väl mycket utgångar nu men får ta det chill senare.
hoppas iaf att den blir kul är lite skeptisk men det är väl iofs ett gott tecken för då lär jag inte bli besviken iaf :)

annars hade jag o towe en asmys dag idag i v-by + stan.
jag vill va rik!!!!
ne men livet känns faktiskt ganska najs just nu.
saknar inte AA riktigt lika mkt längre, iaf inte när jag är nykter o är upptagen...
man ska inte klaga iaf :)

men nu ska jag sova 4,5 timmars sömn är inte riktigt tillräckligt..
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback